Harde schijf overleden

20 oktober , 2006 at 9:52 Plaats een reactie

Een paar dagen terug gebeurde er af en toe al iets vreemds met mijn pc. Vandaag bij het opstarten kwamen we niet verder dan een blauw scherm, nadat er was ingelogd. Na wat trial and error bleek het de harde schijf te zijn die er geen zin meer in had.
Erg verevelend want toch 160 GB aan opslagruimte die nu verloren is. Gelukkig was alle data nog wel bereikbaar en heb ik deze kunnen overzetten, dus belangrijke documenten zijn niet verloren gegaan. Een blik in mijn bewaarde aankoopbonnenmap leerde mij dat er nog garantie op de schijf zit en deze is ondertussen afgeleverd bij de winkel van aankoop. Zij sturen hem op naar Seagate en dan is het wachten op een nieuwe. De vriendelijke meneer wist mij te vertellen dat dit zo’n anderhalve week ging duren.
Ik moet me nu zien te redden met een schijfje van 20GB en ik kan je verzekeren dat me dat erg zwaar valt😉

powered by performancing firefox

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

lang geleden Opzeggen Debitel-abonnement

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


