Opzeggen Debitel-abonnement

22 oktober , 2006 at 16:53 1 reactie

Vorig jaar februari kreeg ik via gsmbox.nl een mooie aanbieding voor een GSM abonnement op het Debitel-Vodafone netwerk. Het abo heeft een looptijd van een jaar en dat loopt nu zo’n beetje op zijn einde. Tijd dus om de abonnementen (zijn er twee idd) op te zeggen. Via telecomvergelijker.nl kwam ik een mooie standaard opzegbrief-generator (galgje!) tegen.
Dit leek mij voldoende, maar voor de zekerheid/nieuwsgierigheid toch maar even zoeken op het forum. Tot mijn verbazing blijkt dat opzeggen van een Debitel-abo helemaal niet zo gemakkelijk blijkt te gaan. Het komt er op neer dat het beste is om en een fax en een brief (aangetekend!) te versturen. Dat kost me dus nog weer een paar knaken om dat aangetekend te doen.
Hopelijk gaat alles wel in 1 keer goed en blijven ze niet geld afschrijven, waar je dan vervolgens weer achter aan moet gaan vissen…

powered by performancing firefox

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

Harde schijf overleden Ontvangstbevestigingen binnen

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


