40 GB extra

30 oktober , 2006 at 11:24 Plaats een reactie

Er kan weer vrolijk op los gedownload worden! Ik heb een andere harde schijf van Seagate gekregen. Ruim binnen de toegezegde anderhalve week kreeg ik al een telefoontje van Asci dat ik mijn harde schijf kon ophalen en dat het geen 160 GB exemplaar was, maar een 200 GB exemplaar.

Extra schijfruimte is natuurlijk nooit weg, dus ik was erg content met mijn nieuwe schijfje. Nadere bestudering leerde mij echter dat het niet een fonkelnieuwe schijf betreft, maar een ‘certified repaired’ exemplaar. Daarnaast blijkt de garantie door te lopen op de datum van de oude harde schijf. Twee kleine tegenvallers waar ik maar mee moet leren leven.

Nu ga ik snel verder om die 200 GB te vullen. Het klinkt nu nog zo hol op mijn computerkameršŸ˜‰

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

Ontvangstbevestigingen binnen 1 GB online opslagruimte

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


