Propedeuse binnen!

2 november , 2006 at 23:57 1 reactie

Ik heb voor mijn opleiding Facility Management aan de Hanzehogeschool officieel mijn propedeuse in ontvangst mogen nemen. Altijd leuk om te kunnen zeggen dat je het eerste jaar volledig hebt afgerond. Verder heeft het voor mij weinig betekenis, omdat ik geen gebruik maak van de mogelijkheid om met dit papiertje in de hand aan te kloppen bij de universiteit.

P.S. De cijferlijst kan opgevraagd worden bij ondergetekende😛

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

Geslaagd voor motorrijbewijs! Hubo Bob in de bocht

1 reactie Add your own

  • 1. Kenny  |  7 november , 2006 om 2:29

    Hee gefeliciteerd er mee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


