Gekocht: Digitale fotocamera Fujifilm F30

23 april , 2007 at 21:04 Plaats een reactie

Eindelijk maar toch. Het heeft ‘even’ geduurd, maar ik ben nu dan ook eindelijk in het bezit van een digitale camera (mijn dank gaat uit naar iedereen waar ik ooit de camera van mocht lenen). De keuze is gevallen op het inmiddels wat oudere Fujifilm model de F30.

Het waarom valt hier te lezen:

letsgodigital.org: review

dpreview.com: review

En er is nog veel meer te vinden via good old google.

Mijn eigen ervaring? Heel kort door de bocht; hij bevalt prima, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik er nog niet echt veel tijd voor heb gehad om er lekker mee te klooien. Gelukkig loopt ie niet weg, dus dat komt vanzelf.

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

Time flies Chinchilla foto’s

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


