Time flies

23 april , 2007 at 20:52 Plaats een reactie

Time flies when you’re having fun, zeggen ze dan. Het klopt ook. Aan mijn bericht hiervoor te lezen, was ik nog bezig met blok V. Ondertussen is blok VII afgerond en staan we aan de vooravond van het laatste blok van het tweede jaar. Dan zomervakantie en dan vol aan de bak met stage (half jaar). Het ‘Wie, wat waar’ van de stage is nog onbekend. Zodra ik daar meer van weet, komt dat hier vanzelf te staan.

Voor de statistieken: blok VI is volledig gehaald. In blok VII is met zekerheid een onvoldoende (5) gevallen. Volledig onterecht natuurlijk haha, maar goed. Ik heb er met de betrokkenen leraren een gesprek over gehad, maar van tevoren stond al vast dat het cijfer onveranderd zou blijven ongeacht ik te melden had. Desondanks heb ik mijn best gedaan, met als enige resultaat dat ik mijn frustraties geuit heb en zij hopelijk wat doen met hetgeen ik heb verteld voor een volgende keer. (Details op aanvraag beschikbaar :)).

Entry filed under: School. Tags: .

Maximale score Gekocht: Digitale fotocamera Fujifilm F30

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


