Stage Drents Museum begonnen!

5 september , 2007 at 14:34 5 reacties

Na een heerlijke vakantie van twee weken (in huis bezig geweest en een kleine week gevaren met nieuwe vriendin en haar ouders) ben ik deze week begonnen aan mijn stage bij het Drents Museum.

Het klinkt misschien raar, maar ik voel me al redelijk thuis en vertrouwd. Iedereen is erg aardig en behulpzaam. Ik krijg ook een steeds beter gevoel over de stageopdracht en kan er zo steeds meer over nadenken en lekker brainstormen in mijn hoofd. Eerste afspraken en bezoeken staan gepland en er zullen er nog wel meer gaan volgen.

Kortom; de eerste stappen zijn gezet en het voelt goed!

Entry filed under: Stage Drents Museum. Tags: .

Rob Stenders is terug! Ook 2e jaar in de pocket!

5 reacties Add your own

  • 1. Kirsten  |  13 november , 2007 om 14:08

    Hoi,
    ik vroeg me af wat voor opleiding je volgt.. En wat is je stageopdracht precies?
    Ik ben namelijk ook op zoek naar een stage en wil misschien ook gaan solliciteren bij het Drents Museum, vandaar😉
    Alvast bedankt!

    Beantwoorden
  • 2. Rolf  |  14 november , 2007 om 11:02

    Halo Kirsten, ik volg de opleiding Facility Management aan de Hanzehogeschool in Groningen. Ik hou mij bezig met een logistieke opdracht.
    Binnen het museum zijn meerdere stageplekken op verschillende gebieden. Mocht ik weten wat jij doet dan kan ik je misschien wel vertellen met wie je contact kunt opnemen voor een stageplek.

    Beantwoorden
  • 3. Kirsten  |  15 november , 2007 om 14:00

    Hoi Rolf!
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ik doe Informatiedienstverlening en -management aan de Hanzehogeschool. Dus alles wat te maken heeft met informatievoorziening binnen een organisatie kan ik me mee bezig houden.. (zie de hanzesite voor meer info.)

    Beantwoorden
    • 4. Edine  |  2 mei , 2012 om 14:43

      Hallo Kirsten, ik doe momenteel ook de opleiding Informatiedienstverlening en -management aan de Hanze. Volgend jaar (3e jaar) moet ik ook stage lopen. Ik vroeg me af of het je gelukt was om bij het Drents museum stage te krijgen, want het lijkt mij ook geweldig leuk om dat daar te doen!

      Beantwoorden
  • 5. Derdejaars stage afgerond « Gister is verleden tijd  |  18 juni , 2008 om 22:56

    […] juni , 2008 Vandaag heb ik officieel mijn credits gekregen voor mijn derdejaars stage van mijn opleiding. Met veel plezier heb ik stage gelopen in het Drents Museum te Assen en vond het […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


