Internet de deur uit!

6 september , 2007 at 15:57 1 reactie

Het is genoeg geweest! Ik ben er zat van! Dat internet gaat de deur uit! Maar niet permanent hoor🙂 Ik heb het over het @Home abonnement. Dit heb ik gister heel simpel (dat dan weer wel) via hun eigen website de deur uit kunnen doen. @Home is me te prijzig in vergelijking met andere alternatieven. Een opzegging gaat pas in op het eerste van de maand en dan is er nog een opzegtermijn van een maand. Anders gezegd; op 1 oktober gaat de opzegging in en op 1 november is er daadwerkelijk een beeindiging van het contract.

Dit duurt dus nog even, maar dat is geen ramp, zo heel hard hoef ik er nou ook weer niet vanaf. De nieuwe provider die ik op het oog heb is Speedlinq. Rond 1 oktober wil ik bij hen een nieuw abonnement afsluiten en misschien dat ze dan weer een leuke andere aanbiedingen hebben staan, maar met een beetje mazzel kom ik uit op een besparing van 276,- euro het eerste jaar. Het @Home abonnement wat ik had zat op 47,95 euro en voor een ADSL2+ connectie van Speedlinq moet (waarschijnlijk) 24,95 worden betaald. Het tweede jaar wordt het wel wat duurder, maar nog steeds niet zoveel als bij @Home.

 Hopelijk komt mijn planning goed uit door in de eerste week van oktober mijn aanvraag voor Speedlinq de deur uit te doen en zodoende rond begin november weer internet te hebben, ditmaal via de telefoonlijn wel te verstaan🙂

Entry filed under: Mijn Tijd. Tags: .

Ook 2e jaar in de pocket! Gratis spellen, volledige versies

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


