Bloggen met Windows Live Writer beta 3

9 oktober , 2007 at 11:07 2 reacties

Op het blog van Ewout Winkelman werd ik geattendeerd op een nieuwe beta versie van Windows Live Writer. writer_beta3Deze 3e versie moet Microsoft een voet tussen de deur bieden in blogland als het gaat om  blogsoftware.

De reden voor mij om eens met dit stukje software te experimenteren is omdat ik soms hoorndol wordt van de manier waarop de online editor van wp.com met plaatjes omgaat.

Dat lijkt met WLW een stuk makkelijker te gaan. De installatie van de software en herkenning van mijn wordpress.com blog ging prima. Let wel op dat bij installatie geprobeerd wordt extra software te installeren  van Microsoft om de rest van hun Live-producten te pluggen.

Ook roept de werkomgeving van WLW een boel vraagtekens op, zoals moeten de tags nu in het veld ‘keywords’ (onder het properties gedeelte) of toch rechts in het veld ‘ insert tags’.
Via het wp.com forum begreep ik dat ze in het keyword gedeelte geplaatst kunnen worden. Eens kijken of dat werkt.

Entry filed under: Wordpress.com. Tags: , , , , , , , .

Hoe populair is jouw blog? Hoe meer bezoekers op jouw weblog te krijgen

2 reacties Add your own

  • 1. zement  |  10 oktober , 2007 om 10:26

    Wat dat laatste betreft: dat is in de laatste release helemaal een soep – nu WP tags van categories gescheiden heeft (terecht) zou ik graag zien dat Live Writer’s tags die van WP kunnen voeden. Maar dat is vooralsnog niet het geval😦

    Beantwoorden
  • 2. Rolf  |  10 oktober , 2007 om 11:07

    Ben bang dat ik je niet helemaal begrijp, maar als ik de tags zoals gebruikt via wp.com in vul onder het ‘ keywords ‘ gedeelte van Windows Live Writer komen ze netjes als tags onder een post te staan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


