Online met Orange

2 november , 2007 at 11:14 1 reactie

Het is gelukt, netjes zoals afgesproken ben ik 01-11-2007 aangesloten op ADSL Extra van Orange. Het werd nog wel even spannend of het allemaal ging lukken.

Een week voor oplevering kreeg ik een brief in de bus waarin werd aangekondigd wanneer de lijn opgeleverd zou worden. Helaas is er bij de automatische generatie ervan iets mis gegaan en ontbrak de datum. De online statuscheck bleef echter 01-11-2007 volhouden. Het modem ontving ik een dag later.

In de aanmeld brief die ik via de mail kreeg nadat ik mijn keuze had gemaakt, stond dat er nog een mannetje van KPN langs zou komen om de lijn te labelen. Een week voor tijd was dit nog niet gebeurd en begon ik me wat zorgen te maken. Daarop heb ik een mail naar de Orange Helpdesk gestuurd en de situatie uitgelegd. Een dag later kreeg ik als antwoord:

De oplevering van uw ADSL abonnement heeft helaas vertraging opgelopen,
u ontvangt hierover binnenkort schriftelijk bericht. Onze excuses voor
het ongemak.

Gelukkig bleek dit niet het geval te zijn en werkte alles op de afgesproken datum🙂 Nu alleen nog wachten op de snelheidsverhoging van 4 MBit/s naar 8 MBit/s. Dat kan iedere dag in de maand november gebeuren.

Entry filed under: Orange. Tags: , , , .

Tussen Kunst en Kitsch doet vijf bijzondere vondsten GSpace ultieme online harde schijf

1 reactie Add your own

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


