Orange snelheidsverhoging: aanpassing nieuwsbericht

28 november , 2007 at 12:55 3 reacties

Orange heeft vandaag een kleine aanpassing doorgevoerd in het bericht over de snelheidsverhoging. Het ‘oude’ bericht is hier te lezen en dit is wat nu op de helpdesk site staat:

Heb je vóór 21 augustus 2007 ADSL van Orange besteld?
Dan ben je een contract met ons aangegaan waarbij toen nog andere voorwaarden en snelheden hoorden. Klanten die zich later hebben aangemeld zijn een contract aangegaan waarbij de nieuwe snelheid tijdens registratie is beloofd. Deze klanten worden nu eerst over gezet op de nieuwe snelheid. Natuurlijk wordt de snelheid van jouw ADSL verbinding daarna ook verhoogd. Hou er rekening mee dat dit in ieder geval na maart 2008 zal zijn. Je wordt hierover nog per brief geïnformeerd.

Dit verhaal geeft wat duidelijker aan waarom de oude(re) klanten later aan de beurt zijn dan de nieuwe. Opzich wel een logisch verhaal, maar blijf het raar vinden dat Orange pas op het laatst hier nieuws over naar buiten brengt en dan blijkt dat men nog niet eens begonnen was.

Entry filed under: Orange. Tags: , , .

Orange snelheidsverhoging: uitstel en vertraging Eigen online opslag Google

3 reacties Add your own

  • 1. Michiel  |  4 december , 2007 om 21:54

    mja tis geen beloning voor trouwe klanten😦

    Beantwoorden
  • 2. a .bouwer  |  4 januari , 2008 om 21:14

    ja ze beloven van alles en doen vervolgens niks
    ik raad iedereen aan weg te gaan bij zo een leugenachtige club
    ik help vele mensen met hun pc maar raad hun aan ergens anders internet vandaan te halen en niet bij orange
    in plaats van snelheids verhoging heb ik snelheids verlaging
    dit is suppe kloten en de helpdesk doet niks helmaal niks
    en dit terwijl ik van te voren gevraagt heb of ik dan gelijk snelheids verhoging zou krijgen ja hoor meneer u merk er niks van
    eerst paar dagen helmaal geen internet ,toen een snelheids verlaging is te onbeschoft voor woorden

    Beantwoorden
  • 3. rob  |  21 januari , 2008 om 0:53

    Tsja,

    Elke provider die alles in één aanbiedt is één grote leugen. Ik heb al zo’n beetje met elke provider te maken gehad, help een grote kring mensen met hun aansluitingen en meer. Als er een probleem is, dan heb je ook echt een probleem, want ik moet de helpdesk uitleggen hoe ze het moeten oplossen en dan is het hopen dat het binnen een week of maand is doorgevoerd. 90% van de gevallen zijn puur administratieve ingevingen in de pc. Ook ik heb 4Mbit bij Orange, maar mijn modem geeft 3Mbit aan. Orange blijft erbij dat dit de praktosche snelheid is, maar hun eigen site verklaart dat het theoretisch is, dus wat ze je toekennen. Ze liegen elkaar wat af en aan, niet alleen Orange, iedereen. De helpdesk is niet meer dan een paar ongeschoolde mensen die een snelheidscursus krijgen, hoe moet ik de vragen en antwoorden op het scherm aflezen en vervolgens de klant (als kan tevreden) kan afpoeieren met een zo wazig mogelijk antwoord. (ik kan het weten, ik heb gezien hoe ze te werk gaan intern). Het is een firewall die niemand mag doorlaten.

    Het is echt heel erg gesteld met deze wereld helaas. Als je 1 van de gelukkigen bent waar het goed gaat, nooit meer veranderen, dan mag je jezelf gelukkig prijzen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


