Contract Orange ontbonden, welkom Telfort

12 maart , 2008 at 21:45 1 reactie

Na meerdere aangetekende brieven waar steeds dezelfde telefonische reactie op kwam, dat het niet mogelijk was om mijn contract te ontbinden op grond van het nog niet opgeleverd zijn van de snelheidsverhoging, ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij de afdeling Klachten.

Ik raad iedereen dan ook aan om brieven te richten aan de afdeling Klachten in plaats van de afdeling Opzeggingen. Ik kopieer even een stukje van hier hoe het precies is gegaan:

Ik kreeg een verhaal te horen (ben teruggebeld) dat ze mij accuut gingen overzetten en mocht dat niet lukken ik in de gelegenheid werd gesteld het abonnement op te zeggen. Binnen een half uur had ik dezelfde persoon weer aan de lijn en het was niet gelukt, maar ik kreeg een maand korting… 8)7
Euh…. dat was niet de afspraak, waarop ze zei dat ik acuut zo worden afgesloten, de lijn zou gesloopt worden….
Enigszins verbaasd over deze drastische maatregelen heb ik toegezegd. In de praktijk bleek de sloop van de lijn nog een dikke week op zich te laten wachten, dus kon tot die tijd nog internetten. Telefonie lag er wel direct af. Zelfde dag Telfort aangevraagd (aangegeven geen ADSL te hebben).
Het afsluiten en weer opnieuw aansluiten is prima verder verlopen (moet alleen nog ff rekeningafschriften controleren), maar ben ondertussen tevreden Telfort klant!

Tot mijn grote verbazing kon Telfort zelfs een volledige ADSL2+ verbinding opleveren, waar Orange maximaal op 8Mb/s was blijven steken als de snelheidsverhoging doorgevoerd zou zijn. Ter indicatie van de nu haalbare snelheid:

Entry filed under: Orange. Tags: , , , .

Orange snelheidsverhoging: theoretisch wel, in de praktijk niet Fokke en Sukke weten het zeker…

1 reactie Add your own

  • 1. Tim (simonly king) Sanders  |  7 augustus , 2008 om 10:55

    Apart dat Telfort zich ook op deze wereld stort. Wel gedurfd.
    Op mobiel en simonly gebied zijn ze toch wel het sterkst.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


