Derdejaars stage afgerond

18 juni , 2008 at 22:56 1 reactie

Vandaag heb ik officieel de credits gekregen voor mijn derdejaars stage van mijn opleiding. Met veel plezier heb ik stage gelopen in het Drents Museum te Assen en vond het super om de voorbereidingen mee te maken voor de tentoonstelling over het Terracottaleger van Xi’an. Deze tentoonstelling is nu al een van de meeste succesvolste tentoonstelling ooit georganiseerd in het Drents Museum. Het leger is nog tot en met eind augustus te zien. Voor iedereen die nog niet is geweest, beveel ik het van harte aan, want het is echt de moeite waard.

Wat mijn stageverslag en stageopdracht betreft. Deze kan ik niet online zetten aangezien er een aantal vertrouwelijk zaken in staan. Iedereen die mij geholpen heeft tijdens mijn stage, wil ik via deze weg van harte bedanken!

Ondertussen loopt het derde jaar ten einde en kan ik de tweede helft van het vierde jaar op afstudeerstage. Waar ik dat precies ga doen, weet ik momenteel nog niet, maar daar kom ik hier zeker nog op terug.

Entry filed under: Stage Drents Museum. Tags: , .

Fokke & Sukke zijn hier niet voor verzekerd TT Assen: drie dagen feest

1 reactie Add your own

  • 1. M  |  3 december , 2010 om 1:53

    Hee!!

    Super en geweldig dat je daar mocht stage lopen! Ik heb dezelfde wens voor sem1 in 2011. Heb jij misschien tips? Hoe ben je bij deze stage terrecht gekomen, wie heb je gecontacteerd?? E at voor opleiding heb je gedaan, als ik vragen mag?

    Alvast bedankt!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorieën

Feeds

TellerT


